FAQ

Instrukcja postępowania ze sprzętem



W przypadku stwierdzenia braku zasilania sieci energetycznej lub spadków napięcia elektrycznego jak również w przypadku wyładowań atmosferycznych dla własnego bezpieczeństwa oraz w celu uniknięcia strat materialnych należy bezwzględnie zastosować się do poniższych zasad postępowania:

a) odłączyć z gniazdka elektrycznego zasilacz bezprzewodowego urządzenia dostępowego,

b) odłączyć kabel sieciowy ( urządzenia dostępowego) od komputera, routera i każdego innego urządzenia podłączonego do sieci Internet, jednocześnie należy te urządzenia odłączyć od zasilania elektrycznego.

 

Zastosowanie się do powyższych zasad pozwoli zmniejszyć ryzyko uszkodzenia urządzeń zarówno należących do Operatora (urządzenie dostępowe) jak i Abonenta (sprzęt komputerowy, itp.). Pozwoli to Państwu na uniknięcie nie tylko ewentualnych niepotrzebnych dodatkowych kosztów(gwarancje producentów sprzętu nie obejmują przypadków uszkodzenia urządzeń spowodowanych wyładowaniami atmosferycznymi) ale również wystąpienia niepotrzebnych przerw w dostępie do sieci Internet wywołanych awariami - uszkodzonych urządzeń.

Najczęściej zadawane pytania

 

W tej zakładce można zobaczyć najczęściej zadawane pytania i problemy z jakimi spotykają się nasi Klienci oraz odpowiedzi na ich rozwiązanie.

Czy można podłączyć do sieci więcej niż jeden komputer?

Więcej…

Jak włączyć kartę sieciową?

Więcej…

Jakie wymagania musi posiadać komputer, aby można było skorzystać z usługi firmy INET Centrum?

Więcej…

Czy aby móc skorzystać z usługi Inet Fiber 5, 15, 30 lub 60 trzeba spełnić jakieś dodatkowe wymagania?

Więcej…

Więcej artykułów…

pierwsza
poprzednia
1

Zaufali Nam:

KONTAKT

ul. Solidarności 31/1
32-400 Myślenice
tel. 12.312.70.00 tel./fax. 12.274.14.72
tel. kom. 512.396.237